اوه شت



اقا مسئولین پاسخگو باشن این دوربینه یا  دزدگیره 


که این برادر شوهر الدنگم تو خونش گذاشته 


هم حال هم اشپزخونه 


و اگه تو اتاقام گذاشته باشه که خودمو نصف میکنم اخه دیشب رسما لباس عوض کردم



میگم علی رضا دوربین گذاشته؟

میگه یه هفته پیش میخواسته بزاره خبر ندارم!

میگم من تو اتاق لباس عوض کردما

میگه مانیتور نداره فعلا

میگم چرا فقط تو اشپزخونه گذاشته؟

میگه تو حالم هست 

میگم کو نیست ک 

میگه پشت دوربین تو اشپزخونه روی ارک

با خودم میگم اهان پس تو خبر نداری:)

میگم تو اتاقا نیستا

میگه تو کوری-_-



ولی خدایی این شبیه دزدگیر حسی که چیزی از جلوش رد بشه قرمز میشه ابجی خودم داره ولی یه خورده اون صفحه رنگیش کوچیکتره


🤔

۱۱:۰۹
هم میهن
۳۱ شهریور ۹۶ , ۱۱:۲۰

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

Living in Darkness🌚

Toward the sunshine

Nothing to lose
No hope to earn
دنبال کنندگان ۹ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan