واسه چی میخری؟

میگه فاطمه تو پول جمع نمیکنی:)

میگم پول جمع کردن مال زمانیه ک پول بریزی تو کارتم تو ی مخارجم صرفه جویی کنم بدونم چقدر پول دارم و کجا میتونم خرجش کنم تو هفته ای یبار یا دوبار  یا ماهی یبار بهم کارتتو میدی دستم من ک از موجودیش بی خبرم هر چیم نیازم باشه میخرم اضافی نمیخرم


میگه تو افراط میکنی 

میگم تو چی میگه ۳۰ هزار تومن بابت خرید ساک دستی دادی چیکار؛)

گفتم تو اسباب کشیا بهت میگم چیکار:)))


کمدا سنگین بود هنوزم نتوستیم کمدا رو ببریم چون طبقه بالاهم هستیم

لباسامون تو ۳ تا ساک دستی بزرگن

اگه نبودن پخش بودن وسط اتاق 

یا تو پلاستیک زباله ک پاره میشد سریع


بهم گفت خالیشون کن دوباره توشون لباسامونو برداربم:)))

گفتم بازم میگی افراط میکنم؟؟؟



😎

میگم تو ک میگی پول جمع کنیم پول جمع کنیم


چرا رفتی یخچال ۷میلیونی برداشتی


چرا رفتی لباسشویی ۸ کیلویی برداشتی


چرا میخوای ماکرو ویو بخری ؟کیک بلدم اخه؟فوقش باهاش نون گرم کنم:/


قالی دونه ای دو میلیون  دو تا هم برای اتاق خواب و اشپزخونه 


ک امروز عصر قالیا میرسن


ب امید خدا

مال اشپزخونه و اتاقم پهن کردیم


یخچالم ک رسیده بردنش بالا 


مبل ها رو هم مبلای مجردی علی با ی قالی فانتزی ک بردن توی اون یکی خونشون رو هم میخواد بره بیاره


تلویزیون میمونه فقط


که امیدوارم بتونیم بخریم

اگرم ک نه طلاهامو میفروشم:(



۱۳:۰۴
Va hid
۱۳ مهر ۹۶ , ۱۳:۰۷
به هر حال زن و شوهر هر دو باید تو هزینه ها مدیریت کنند !

موفق باشید!!
☁ BaRooNi ☁
۱۳ مهر ۹۶ , ۱۳:۱۲
بسلامتی،
سخت نگیرین :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

Living in Darkness🌚

Toward the sunshine

Nothing to lose
No hope to earn
دنبال کنندگان ۹ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan